Liity jäseneksi nyt – saat loppuvuoden jäsenyyden ilmaiseksi!

4.11.2019

Liity jäseneksi nyt – saat loppuvuoden jäsenyyden ilmaiseksi!

Marras–joulukuussa liittyneille lähetetään vuoden 2019 jäsenkortti, joka on voimassa 31.3.2020 asti. Uudet jäsenet maksavat jäsenmaksun vasta ensi vuonna. Jäsenmaksu on Lemun paikallisyhdistyksessä 25 euroa vuodessa. Lapsille jäsenyys on maksuton.

Tutustu jäsenetuihin https://lemu.mll.fi/jasenyys/

Liity jäseneksi tästä: www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi

Ole lasten asialla ja liity jo tänään!

Puurojuhla jäsenille 1.12.2019

Toivotamme kaikki jäsenet perheineen tervetulleiksi Lemun Rukoushuoneelle su 1.12.2019 klo 16-18 koko perheen yhteiseen puurojuhlaan. Luvassa lapsille liikunnan riemua salissa, riisipuuroa kaikille ja joulupukkikin saattaa juhlassa piipahtaa. Tervetuloa nauttimaan jouluisesta tunnelmasta, halutessaan mukaan voi ottaa tonttulakin.

Ilmoittaudu mukaan puurojuhlaan yhdistyksen sähköpostiin viimeistään 24.11. mennessä. Näin varmistamme, että puuro riittää kaikille. Juhla järjestetään, kun vähintään 10 perhettä ilmoittautuu mukaan.