Jäsenyys

MLL:n jäsenyys on arvokas, mutta helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille ja tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

MLL:n jäseneksi voi liittyä kuka tahansa. Jäsenmaksulla tuet MLL:n työtä paikallisesti ja valtakunnallisesti. MLL Lemun paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Liittyminen tapahtuu MLL:n keskusjärjestön kotisivuilla.

Jäsenedut

MLL:n jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa Lapsemme-lehden sekä jäsenetuja.

Lemun yhdistyksen paikalliset jäsenedut

- Saunan vuokraus

- Pomppulinnan vuokraus

- Perhekahviloiden tarjoilut veloituksetta

Varsinais-Suomen piirin alueen jäsenedut piirin sivuilla

Valtakunnalliset jäsenedut liiton sivuilla⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Paikalliset  jäsenedut alueemme yrityksiltä

Alla olevat jäsenedut ovat voimassa MLL Lemun yhdistyksen kaikille jäsenille vuoden 2023 loppuun.

- Askaisten Holvi (Aurexel Consulting Oy) tarjoaa 10% alennuksen Pienen Erikoispuodin non-food-tuotteista.